Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Social Media και δουλειά



Επειδή είμαι cyber girl, οι περισσότεροι με ρωτάνε, πως γίνεται να είσαι μέσα σε facebook, twitter όλη μέρα και ταυτόχρονα να δουλεύεις?
Απλά πρέπει να δείτε τον υπολογιστή μου μια μέρα για να καταλάβετε. Υπάρχει ένας chrome με 3 παράθυρα ανοιχτά ( mail, fb, twitter) και δίπλα ανοιχτά είναι ότι μου είναι απαραίτητο για την εκάστοτε εργασία ( word, powerpoint, photoshop etc).
Εναλάσσομαι στα παράθυρα με ταχύητα αίλουρου, και αυτό γιατί εμένα τουλάχιστον ο εγκέφαλος, θέλει να λειτουργεί σε πολλά επίπεδα. Δεν είμαι απο τους ανθρώπους που τους αποσπά την προσοχή το twitter, αλλά η απόλυτη ησυχία. Η δουλειά είναι πάντα δουλειά και θέλεις να επιτύχεις ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Ο καθένας έχει τον τρόπο του.
Σύμφωνα με μια έρευνα του Economist υπάρχουν 5 λόγοι για τους οποίους πρέπει οι εταιρείες να επιτρέπουν στους εργαζόμενους την πρόσβαση στα social media ( εδώ το άρθρο http://www.whatsnextblog.com/archives/2010/03/five_reasons_why_companies_should_not_block_employee_access_to_social_netwo.asp?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blochman+(B.L.+Ochman's+weblog+-+Internet+marketing+strategy,+social+media+trends,+news+and+commentary.)&utm_content=Google+Reader)
Βέβαια, δεν απαιτώ απο κάποιον να το καταλάβει, αλλά για μένα τουλάχιστον, it makes sense.
Tweet on!
Σας αφήνω με ένα πολύ ενδιαφέρον video σχετικά με το Return Of Investement των Social Media


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου